Sebepoznání nás pokaždé přivede na novou cestu

Zkusil jsem se zamyslet nad otázku, co pro mě bylo minulý rok nejdůležitější. Kromě psíčka Olíčka. 🙂 Během roku se k nám přidali skvělí spolupracovníci a náš tým se za rok zdvojnásobil. Díky tomu jsme mohli vytvořit věci, na které jsem opravdu pyšný. Např. vánoční kampaň pro Knihy Dobrovský, při které ze sebe celý produkční vydal maximum a neskutečně tím posunul naší úroveň tvorby. Při pomyšlení na náborovou kampaň pro FG Forrest se musím šibalsky usmívat. Všichni nám říkali, že naše kampaň nebude fungovat, ale my jsme si šli za svým a nakonec se z ní stala nejúspěšnější HR kampaň v dvacetileté historii firmy.

Nezapomínám ani na všechny naše malé bitvy, ve kterých pracujeme dlouho do noci, nad rámec zadání, jen aby vznikla například nová úvodní fotografie facebookové skupiny Knižní závisláci. Přistupujeme k problémům našich klientů, jako by byly naše vlastní a nevzdáváme se při prvním nezdaru. Vidím to dnes a denně, třeba minulý týden, kdy naše animátorka Sára dokončovala video na knížku Nyxie. Projekt byl náročný a komplikovaný, a k tomu se přidal ještě všechen předvánoční shon. Rozhodli jsme se k projektu využít postup, který sliboval úžasný výsledek, jenže se ukázalo, jak pekelně složité to celé je. A nakonec výsledek nebyl dobrý. Museli jsme vše převymyslet, abychom mohli klientovi video relativně včas poslat. Přestože projekt nešel podle plánu a výsledek nenaplnil očekávání, nevzdali jsme se. Mnohé jsme se naučili a nyní pracujeme na další verzi videa, kde výzvu zdoláme. Zkrátka nejsme zvyklí prohrávat.

Podobných příkladů jsem svědkem denně a postupně jsem spatřil, v čem je naše největší síla a co nás odlišuje. Považoval jsem to za přirozené. Přirozené pro sebe a lidi, kterými jsem se obklopil. Ale není tomu tak, je to naprosto výjimečné a unikátní. Jen málo firem to má v DNA tak přirozeně jako my. Odhodlání vítězit, odhodlání vytvořit práci, ve které budeme spokojení a to právě díky náročnému tréninku a vlastnímu rozvoji.

Pochopil jsem, že nejsme běžná kreativní agentura, ale že jsme srdcem bojovníci. Bojovníci jako takový měli v průběhu dějin mnoho podob, od gladiátorů, rytířů, indiánů, samurajů, až po současné moderní vojáky. Bojovníci si jdou od pradávna za svým. Následují bok po boku společný cíl. Jdou naproti náročným výzvám. Věří, že k jejich pokoření potřebují disciplínu a trpělivost. Jejich největším pomocníkem je náročný trénink. Zatímco ostatní volí život v pohodlí, oni volí příkoří svobody. Jsou to lidé ochotni udělat naprosto vše a není nic, co by je zastavilo. Vědí totiž, že jejich největším konkurentem jsou oni sami.

My jsme se rozhodli bojovat také. Ne zbraněmi, ale slovy, fotografiemi, animací a videem. Jsme Kreativní bojovníci. Přinášíme do světa reklamy prastarý přístup plný odvahy, trpělivosti, disciplíny a tréninku.

Poznání naší přirozenosti s sebou přinese změnu komunikace. Nové jméno, které vystihuje, kým jsme. Nový web a obsah na Facebooku a Instagramu, který odráží naši přirozenost a jedinečnost. Nové projekty, které ukáží, že svoje řemeslo umíme lépe a lépe. Ukážeme světu, že jsme tady – připraveni bojovat.

Přidat komentář